اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس حسی و رمانتیک تاپ و تاپ

اس ام اس

اس ام اس حسی و رمانتیک تاپ و تاپ 
sms hesi romantic tap tap
شعله انتـــــــــــظار تــــا ابَد نمی ســـــوزد

هــــیزم ها خیـسَ ند و آتـــــش های دیگر 

سَخت وســـوسه انگیـــز…
اس ام اس حسی و رمانتیک تاپ و تاپ 
sms hesi romantic tap tap
اگر چه عاشق برفم بهار هم خوبست

بدان به خاطر تو انتظار هم خوبست

دلم به خلوت تابوت رفت دلتنگم

ولی برای دل من مزار هم خوبست
اس ام اس حسی و رمانتیک تاپ و تاپ 
sms hesi romantic tap tap
کدام راه است که پای خسته را نشناسد

کدام کوچه خالی از خاطره است...

و کدام دل هرگز نتپیده به شوق دیدار

بیا تا برایت بگویم از سختی انتظار که چگونه …

در دیده های بارانی رنگ هذیان به خود می گیرد...
•  
اس ام اس حسی و رمانتیک تاپ و تاپ 
sms hesi romantic tap tap

  کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید 

سایت من رو به اسم ( اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس حسی و رمانتیک تاپ و تاپ 
sms hesi romantic tap tap
دلم از هزار راه ِ رفته 

 بی تو باز گشته است...

ایوب هم اگر بود

چشم می بست از انتظار آمدنت 
اس ام اس حسی و رمانتیک تاپ و تاپ 
sms hesi romantic tap tap
تا زنده ام می نشینم به انتظارت

شاید هم نیایی …

من کارم را می کنم …
اس ام اس حسی و رمانتیک تاپ و تاپ 
sms hesi romantic tap tap
انتظارت چه زیباست...

وقتی که لبه جاده ی دل تنگی ایستادمو

تو با شاخه گلی از بهانه های عاشقانه می آیی
اس ام اس حسی و رمانتیک تاپ و تاپ 
sms hesi romantic tap tap
وقتی که می رفتی بهار بود 

تابستان که نیامدی پاییز شد 

پاییز که برنگشتی پاییز ماند ...

زمستان آمد اگه نیایی پاییز می ماند 

تو را به دل پاییزی ات قسم می دهم 

فصل ها را به هم نریز ...
اس ام اس حسی و رمانتیک تاپ و تاپ 
sms hesi romantic tap tap
و حالا انتهای کوچه شعر

منم با انتظاری مبهم و زرد

ولی ای کاش جادوی نگاهت

غزل های مرا غارت نمی کرد..
اس ام اس حسی و رمانتیک تاپ و تاپ 
sms hesi romantic tap tap
گیرم اندوه تو خواب است و نگاه تو خیال

پس دلم منتظر کیست عزیز این همه سال؟?

پس دلم منتظر کیست که من بی خبرم؟

که من از آتش اندوه خودم شعله ورم؟

ماه یک پنجره وا شد به خیالم که تویی

همه جا شور به پا شد به خیالم که تویی
اس ام اس حسی و رمانتیک تاپ و تاپ 
sms hesi romantic tap tap
قــول بــده کــه خــواهــی آمــد

امــا هــرگــز نیــا!?

اگــر بیــایــی...

هــمه چیــز خــراب می شــود!

دیــگر نــمی تــوانــم

اینــگونــه بــا اشتــیاق

بــه دریــا و جــاده خیــره شــوم!

مــن خــو کــرده ام...

بــه ایــن انتــظار

بــه ایــن پــرســه زدن هــا

در اسکــله و ایستــگاه!

اگــر بیــایــی

مــن چشــم بــه راه چــه کســی بمــانــم؟ 

اس ام اس حسی و رمانتیک تاپ و تاپ 
sms hesi romantic tap tap



حلقه Crystal

سفارش آنلاین انگشتر
  با طرحی جدید، متفاوت و بسیار مدرن

قیمت : 25,000 تومان


برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد