اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

sms taneh اس ام اس طعنه زدن sms taneh

اس ام اس

sms taneh اس ام اس طعنه زدن sms taneh


بعضیا لازمه کنارت نباشن...

کنارت که باشن تنهاتری..!

پس خواهشن نباش ..!
 
  

sms taneh اس ام اس طعنه زدن sms taneh



فقط مانده ام چگونه در چشمانى به آن زلالى

جا داده بودى آن همه دروغ را..!


sms taneh اس ام اس طعنه زدن sms taneh



دیگر حتی نمی خواهم آرزویت باشم آری...

آرزو می کنم او آرزوی تو باشد

آرزوی او دیگری ...


sms taneh اس ام اس طعنه زدن sms taneh


  کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید 

سایت من رو به اسم ( اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید


sms taneh اس ام اس طعنه زدن sms taneh


گاهی وقتها لازمه از گوشیمون بشنویم

مشترک مورد نظر آدم نمی باشد

قطع کن !؟؟

قطع کن !!



sms taneh اس ام اس طعنه زدن sms taneh


وقتی داشتی می رفتی...

و اصلا پست سرت را نگاه نمی کردی...

گفتی دیگر هیچ کس رو مثل من نمی تونی پیدا کنی

توی دلم گفتم : اتفاقا خوبیش همینه..!



sms taneh اس ام اس طعنه زدن sms taneh


از فردا بیشتر مراقب خودت باش...

تقاص اشک های امشب من سنگین تراز تمام روزهایی است

که عاشقانه گریه کردم...



sms taneh اس ام اس طعنه زدن sms taneh


با وجود تو عشق در من تغییر معنا داده است...

به لجن می کشی واژه ها را 

تو که معنای عشق را 

هرگز نخواهی فهمید...



sms taneh اس ام اس طعنه زدن sms taneh


فرق سرت می دونی کجاست ؟

دوست داشتنت دقیقا بخوره همونجا

نوش جانت...



sms taneh اس ام اس طعنه زدن sms taneh


مشکل از خود ماست

واسه کسی که یک قدم واسمون برمی داره

دو کیلومتر می دویم

شاید هم بیشتر...!


sms taneh اس ام اس طعنه زدن sms taneh


یه رابطه عاشقانه فقط مخصوص دو نفره

ولی بعضی از احمق ها شمارش هم بلد نیستن ...

چون واقعا احمق اند...



sms taneh اس ام اس طعنه زدن sms taneh



گردنبند دو قلب 
خرید پستی گردنبند دو قلب

قیمت : فقط 8500 تومان

http://elikan.ir/upload/uc_739.png


گردنبند Like


قیمت : فقط 6.800 تومان

http://elikan.ir/upload/uc_739.png

http://iran9.ir/Rolex/rolex_main2.jpg

قیمت : فقط 35.000 تومان

 

http://elikan.ir/upload/uc_739.png



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد