اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

جوک جدید سری 3


اس ام اس
جوک جدید سری 3


به حیف نون میگن: دوست داری بابات بمیره ارثش به تو برسه؟

میگه: نه، دوست دارم بکشنش تا دیه هم بگیرم!

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت از شیر مادرم هم حلال تره

فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی

ما رو به اسم (
اس ام اس ) تو وبلاگت لینک کن



جوک جدید سری 3


حیف نون یتیم خونه میزنه

روز اول جلسه اولیا و مربیان میذاره !



جوک جدید سری 3


اگر آن ترک شیرازی به دست آرد دل ما را

به خط چشم او بخشم دوتا بنز و سه مزدا را !



جوک جدید سری 3



سرت رو تکون بده

زود باش دیگه سرت رو تکون بده !

آخه دلم واسه صدای زنگوله ات تنگ شده !



جوک جدید سری 3



عزرائیل میاد سراغ حیف نون

حیف نون خودشو می زنه به مردن !




جوک جدید سری 3



من گفـته بودم شکـل توپیدا نمیشه

 هـیچ کسی مثـال تو خوشـگـل وزیبـا نمیشه

میدونـی چـرا میگـم که تو تـکی مثال ماه

 سرکاری , مثل تو اُسکلی پیدا نمیشه !




جوک جدید سری 3


حیف نون داشت نوارخالی گوش میداد و بلند بلند گریه میکرده !

بهش میگن چرا گریه میکنی؟

میگه: دلم واسه خواننده‌اش میسوزه، طفلکی لال بوده !



جوک جدید سری 3


کمبود محبت شدید:

نون هم نشدیم یکی از روی زمین ورداره بوسمون کنه !



جوک جدید سری 3



O < — <
0/\/|0/ \| /0
][ |  (  )  ( )][
/  /   /   /  /
تشیح جنازه منه!

بلاخره از دوریت مردم



جوک جدید سری 3


تست  ازدواج حیف نون از زنش:

از ازدواج با من مثل سگ پشیمونی با مثل خر کیف می کنی !؟




جوک جدید سری 3
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد